Splošni cilji:

  • razvijanje zavesti o pomenu  podjetništva;
  • ustvarjanje zmožnosti za presojo poslovanja  podjetij;
  • razvijanje sposobnosti za presojo poslovnih priložnosti;
  • obvladovanje strategij projektnega vodenja;
  • ustvarjanje zmožnosti za samostojno vodenje podjetij.

Študent spozna:

  • osnovne značilnosti  podjetništva;
  • okolje podjetja, poslovni proces in  poslovne funkcije;
  • značilnosti  podjetja v  različnih fazah rasti;
  • zna opredeliti vizijo, poslanstvo in cilje;
  • prepozna različne oblike družb, njihove prednosti in slabosti;
  • delovanje vloge podjetnika in menedžerja…
  • spozna temeljne pojme ekonomike poslovanja;
  • spozna poslovne prvine;
  • spozna pojme stroški, stroškovna mesta in nosilci stroškov;
  • razume temeljne pojme računovodskih izkazov BS, IU in utemeljuje vrednost podjetja;
  • spozna osnovne značilnosti kapitalskih in finančnih trgov;

  • seznani se s poslovnim načrtovanjem, vsebino in načinom izdelave poslovnega načrta…
  • ugotavlja pomen in vsebino marketinške funkcije v podjetju;
  • spozna različne  poslovne priložnosti v marketingu;
  • spozna metode raziskovanja tržnega okolja;
  • spozna pomen trženjskega spleta ( 4P in 7P)…